سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش مقاله سئو در مورد سئو سایت و سرعت لود شدن آن و یا بالا اومدن سریع سایت. همانطور که میدانید نکته مهمی که در سئو سایت و بهینه سازی وجود دارد افزایش سرعت لود سایت هست.

خب باید بدونین که کاربران از سایت هایی که سرعت لود شون بالاست یا خیلی زمان میبرد تا سایت بالا بیاد خوششان نمی آید و همچنین گوگل عزیز هم از سایت هایی که سرعت لود بالا دارند و زمان زیادی کاربر را منتظر نگه میدارند خوشش نمی آید و نمره منفی میده به این قبیل از سایت ها. پس سرعت لود سایت برای سئو و بهینه سازی سایت تاثیر فوق العاده ای داره. هم چنین بر عکس میشه گفت که سئو سایت نیز به نوعی میتونه با روش هایی که انجام میشه روی سرعت لود سایت تاثیر گذار باشه.

سئو سایت و سرعت لود سریع سایت

خب باید بدونین که یکی از مسایلی که میتونه برای کاربران خیلی تاثیر گذار باشه و کیفیت سایت تون رو بالا میبره همین سرعت لود سایت هساتش. بهتره با هم چند مورد از علل هایی که باعث کاهش سرعت سایت میشه رو بررسی کنیم. یکی از دلایلی که سرعت لود سایت رو کم میکنه وجود عکس های زیاد با حجم های بالا هستش که اکثرا هم ممکنه برخی از عکس ها لود نشن و در این صورت هستش که کاربران از سایت خوششون نمی آد و ممکنه حتی دیگه برای بار دوم و سوم به سایت مراجعه نکنن. و از طرفی با بودن چنین مشکلاتی گوگل نمره منفی به سایت میده.

گاهی نیز علت دیر لود شدن سایت ها وجود برخی کد های جاوا اسکریپته که ممکنه برای سایت سنگین باشن و سرعت سایت رو پایین بیارن. و گاهی نیز ممکنه کدی تو خود اسکریپت سایت باشه که باعث پایین اومدن سرعت سایت بشه. در این صورت علت هر چیزی که باشه باعث میشه به سئو سایت تون آسیب برسه.

 


نظر()

 :: نکاتی...   


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ