سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یکی از عناصر مهم در طراحی سایت بهینه سازی فرم ها میباشد که این استراتژی میتواند کاربران را به مشتری تبدیل کند بهتر است شما از فرم های داینامیک برای طراحی سایت خود استفاده کنید .

 

برای اینکه  بتوانید کانال ارتباطی جذاب و خوبی را برای کاربران به نمایش بگذارید و بتوانید آنها را جذب کنید برای این روش دریافت ایمیل را به شما پیشنهاد میکنیم.

 فرم


حال چگونه فرم تماس متناسب با سلیقه مشتری را طراحی کنیم؟ استفاده از فرم تماس طولانی در طراحی سایت ممکن است به نظر بعضی افراد از جایگاه خوبی برخوردار باشد اما استفاده از فرم های کوتاه در طراحی سایت بسیار مناسب هستند چرا که بسیاری از افراد زمان زیادی برای پر کردن این فرم ها ندارند و ممکن است برای آنها خسته کننده باشد.

فرم تماس اختصاصی برای مشتریان

سعی کنید یک فرم اختصاصی برای مشتریان خود در نظر بگیرید تا آنها بتوانند سوالات مربوط به تجارت خود را به طور محرمانه برای شما ارسال کنند زیرا پرسش و پاسخ های عمومی شاید نتواند به آنها کمک کند به طور مثال : آیا بودجه شما چقدر است ؟

فیلدهای خاص

از قالب پیش فرض برای فیلدها استفاده کنید به عنوان مثال اگر کسب و کار شما در ایران است هنگام تهیه فرم کد کشور ایران را به عنوان پیش فرض تعریف نمایید

فیلد اجباری ممنوع

فیلد

شما ممکن است در طول روز با سایت های زیادی در ارتباط باشید ولی امکان پر کردن فرم سایت ها را نداشته باشید حال تصور کنید که این فیلدها اجباری باشند .وجود فیلدهای اجباری فقط باعث سر در گمی کاربر شده و در نتیجه موجب ترک این کاربر از سایت شود پس تا حد ممکن سعی کنید از این فیلد استفاده نکید مگر در صورت اجبار .


از Ajax     استفاده کنید

شاید چیزی که ممکن است کاربر را هنگام پر کردن فرم آزار دهد مشاهده پیغام خطا از طرف سایت باشد که ممکن است نام آنها تکراری باشد و یا فرمت ایمل آنها صحیح نباشد و مواردی از این قبیل که کاربر نتواند آن را به درستی برایتان ارسال کنند و این امر انگیزه را از کاربر سلب کند

Ajax     این امکان را به کاربر میدهد بدون اینکه صفحه جدیدی برای پر کردن فرم مجدد باز شود خطاهای موجود در فیلد ها را به آنها نمایش داده میشود.


استفاده از طراحی ریسپانسیو (واکنشگرا)

 

ریسپانسیو

 

 

 

 

امروزه اکثر مردم با دنیای وب از طریق تبلت، موبایل، سرو کار دارند در نتیجه فرم سایت شما را ممکن است در ابعاد کوچکتری ملاحضه کنند پس حتما طراحی سایت ریسپانسیو استفاده کنید .


اولین دیدگاه را شما بگذارید

 :: نکاتی...   


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ