سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای ایجاد یک وب سایت مورد تایید موتورهای جستجو چه نکاتی وجود دارد ؟
بسیاری از طراحان سایت‌های اینترنتی در مورد نتیجه رتبه بندی سایت‌های ساخته شده‌شان در موتورهای جستجو (SERPs) شکایت دارند. اما مسئله ای که آن‌ها درست درک نکرده‌اند این است که وب سایت آن‌ها بر اساس اصول موتورهای جستجو طراحی نشده است.
در واقع در محتوای سایت‌های بهینه سازی (سئو) شده بیشتر از کلمات کلیدی استفاده شده و برای موتورهای جستجو اصولی‌تر می بایشند. یک طراح وب سایت در هنگام ساخت و طراحی حتماً باید بازدیدکنندگان را در ذهن خود داشته و خواسته های آن‌ها را در نظر بگیرد. در این صورت موتورهای جستجو وب سایت شما را در بالاترین رتبه‌ی لیست قرار خواهند داد. وب سایت خوش ساخت تضمین کننده‌ی تبدیل بازدیدکننده به مشتری می‌باشد. در واقع باید مطمئن باشید وب سایت شما به گونه ای طراحی شده که هم مورد تایید موتورهای جستجو بوده و هم موجب رضایت بازدید کنندگان باشد.

ادامه مطلب...

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

Model Views Controllers  اسم کامل مدل MVC است. تکنولوژی جدیدی در ASP.net برای بهبود امر طراحی سایت می باشد. که هر کدام از این ها مستقل هستند و در انتها کار به هم وصل می شوند. MVC بر روی معماری چند لایه ای جهت جداسازی قسمته ها مختلف برنامه قرار میگیرد. این مفهوم فقط برای برنامه نویسان ASP.net تازگی دارد چرا که قبل از آن زبان های جاوا، PHP و بسیاری دیگر از پلت فرم ها این ویژگی را دارا بوده اند.

ادامه مطلب...

نظر()

  

شاید شما بارها با سایت هایی برخورد داشته اید که با بکار بردن مواردی موجب آزار دادن شما برای جستجوی مطلبی و یا منحرف کردن شما از موضوع مورد نظر که به دنبال آن بوده اید شده اند. 

ادامه مطلب...

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

از زمانی که گوگل در بیست و یکم آپریل 2015 مسئله موبایلگدون را مطرح نمود، سازگاری وبسایت ها با گوشی های تلفن همراه به یکی از فاکتورهای اصلی در نتایج جستجو تبدیل شد. اهمیت این فاکتور روز به روز نیز در حال افزایش است. گوگل می خواهد مرتبط ترین و با کیفیت ترین صفحات که بیشترین سازگاری را نیز با گوشی های تلفن همراه دارند در نتایج جستجو نمایش داده شوند. گوگل بارها و بارها بر موضوع سازگاری با گوشی های تلفن همراه تاکید نموده و مصمم است وبسایت ها را به سمت آن سوق دهد.

ادامه مطلب...

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ