سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیاری از ادمین ها و بلاگرها تصور می کنند که اگر یک متنی تولید کردند، برای آنکه متنشان توسط افراد بیشتری خوانده شود و ربات های جستجوگر گوگل را بیشتر جذب کنند، آن را در چندین نشانی دیگر کپی می کنند. حال آنکه امروزه باید بدانیم که حتا نشانی هایی که بعضا با www و همچنین بدون این 3 حرف، فعال هستند نیز در خطر جدی ایندکس نشدن و جریمه شدن هستند.

گوگل سخت تلاش می کند تا صفحاتی با اطلاعات متمایز از سایر صفحات وب، ایندکس کند و نشان دهد.

ادامه مطلب...

نظر()

  

 

یکی از شیوه های طراحی که در سال 2016 طراحان وبسایت برای استفاده از آن در طراحی سایت ها نسبت به آن تمایل و گرایش نشان داده اند استفاد از کارت در طراحی سایت می باشد. فواید و کارآمدی کارت ها خارج از دنیای دیجیتال (مانند بیزنس کارت،کارت های بازی و …) برای ما شناخته شده است. ایده استفاده از کارت به این منظور بوده که اطلاعات مرتبط درمورد یک موضوع در یک ظرف گنجانده شود.

در طراحی دیجیتال، فیس بوک، پین ترست و توییتر جز اولین هایی بودند که توانستند به خوبی از کارت ها استفاده کنند و در پی آن امروزه بسیاری از سایت ها و شبکه های اجتماعی از کارت در طراحی دیجیتال استفاده می کنند.

ادامه مطلب...

نظر()

  

در بسیاری از کشورها در سراسر جهان، پتانسیل بالا و نیاز زیادی برای ساخت و طراحی سایت های دو زبانه وجود دارد. هر صاحب وب سایتی می تواند در هر کجای دنیا تلاش کند تا مخاطبان خود را بدین وسیله گسترش دهد و در غیر این صورت طراحی سایت های دو زبانه بیشتر در کشورهایی مورد استفاده است که بیش از یک زبان رسمی در آن وجود دارد.

ادامه مطلب...

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ