سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در حین بازدید از طراحی وب سایت بازدید کننده تصمیم میگیرد که آیا بماند یا ساین را ترک کند. یک URL خاص بازدید کننده را تحت تاثیر قرار دهد. طراحی شامل آیتم های مانند صفحه بندی، فونت و رنگ، و همچنین انتخاب از تصاویر و عکسها می باشد. با این حال، هنگامی که بازدید کننده در طراحی سایت ارزان کشیده شده، کیفیت یک سایت متن نوشته خواهد شد اثر ماندگار بر روی هر دو که آیا بازدید کننده برای مدت طولانی تر از زمان باقی می ماند، و همچنین یا نه بازدید کننده خواهد شد بازگشت زمانی در داشته آینده است. به همین دلیل، به استثنای طراحی سایت پایه، هیچ چیز کیفیت یک وب سایت تاثیر می گذارد بیشتر از خود متن نوشته شده است. تضمین که متن بزرگ نوشته شده است، بنابراین یک گام مهم است که نیاز به یک رویکرد ساختار یافته برای به انجام رساندن موثر است. در این مقاله پاسخ به این سوال با ترسیم فرایند نوشتن است که توسط بهترین نویسندگان طراحی وب سایت مورد استفاده قرار می گیرد.

ادامه مطلب...

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

ماه گذشته، گوگل با ایجاد نمودن فرمی در گوگل داکس، از کسانی که فکر می کنند ممکن است یک سایت خاص و مورد نظر ایشان، از توجه گوگل دور مانده و جایگاه مناسبی در جستجو نیافته، درخواست کرد که در این فرم، کاربران با درج نام سایت (نام دامنه) و توضیحی در این ارتباط که چرا شما فکر می کنید این سایت جایگاه مناسبی ندارد، درج نمایند و گوگل آن را بررسی خواهد کرد،در این مقاله از طراحی سایت می خواهیم تا به نگاه گوگل به تعداد صفحات سایت بپردازیم.

ادامه مطلب...

نظر()

  

در اکثر کشورها،نیاز زیادی برای پیاده سازی سایت و طراحی وب سایت های دو زبانه وجود دارد. با این روش هر صاحب سایتی می تواند کاربران و مشتریان خود را افزایش دهد و در غیر این صورت طراحی سایت دو زبانه بیشتر در کشورهایی مورد استفاده است که بیش از یک زبان رسمی در آن موجود است.

ادامه مطلب...

نظر()

  

Crawl Errors چیست؟

بخش Crawl Errorsدر اکانت وبمستر گوگل آدرس صفحاتی از سایت شما را نشان میدهد که گوگل امکان بررسی و خزیدن در آنها را ندارد و یا با بازکردن این صفحات با یکی از ارورهای HTTP مانند 404، 503 یا 200 مواجه میگردد. در واقع گوگل از دو راه به صفحات داخلی شما دسترسی داشته و متوجه وجود آنها میشود، یکی از آدرس دهی موجود در نقشه سایت و دیگری لینک دهی از صفحات داخلی یا سایت های بیرونی به صفحه شما. اگر به هر دلیل صفحه ای در سایت شما موجود نباشد ولی در نقشه سایت قرار گرفته باشد یا از صفحات داخلی سایت به آن لینک داده باشید یک ارور جدید به این بخش اضافه خواهد شد. لینک از سایت های دیگر به یک صفحه داخلی شما که وجود ندارد موجب ایجاد Crawl Errors نخواهد شد.

ادامه مطلب...

نظر()

  


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ