سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برداشت اول مشتریان از وب سایت و کسب و کار شما، تصویری است که توسط صفحه‌ی اول وب سایت شما ارائه می‌شود. این برداشت تأثیر بزرگی در موفقیت و یا شکست شما دارد.  صفحه‌ی اول وب سایت شما می‌تواند عامل تعیین کننده در انتخاب خواننده برای جستجوی بیشتر در وب سایت شما باشد و یا گزافه گویی بعد از یک نگاه سرسری و در نهایت بازگشت بازدیدکننده به موتور جستجو و پیدا کردن وب سایتی که بیشتر مرتبط با خواسته‌اش می‌باشد.

ادامه مطلب...

نظر()

  

شما هم نرخ کلیک سئوی سایتتونو ندید میگرفتید؟ حتما فکر میکردید به اندازه معیارهای دیگه سئو مثل لینکهای داخلی مهم نیست، اما این تفکر اشتباهه.

اگه میخواهید رتبه سایتتونو ارتقا بدید، باید روی ارتقای نرخ کلیک سایتتون کار کنید و بازدیدکننده ها رو ترغیب کنید که سایت شما رو از بین نتایج موتورهای جستجو انتخاب کنن.

ادامه مطلب...

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

سایت شما در موفقیتتون نقش مهمی داره – هم روی نت و هم در محل کارتون. علاوه بر بیمار هایی که از طریق سایت با شما آشنا میشن، خیلی از بیمار هایی که از طرق دیگه با شما آشنا شده باشند هم قبل از اینکه وقت بگیرن، اول میرن سایتتونو نگاه میکنند. به نظرتون چرا و چی میخوان بدونن؟ میخوان با شما بیشتر آشنا بشن. میخوان بدونن چند ساله دارید طبابت میکنید، از کجا مدرک گرفتید و تخصصتون چیه. میخوان بخاطر سلامتیشون –مهمترین بخش زندگی- مطمئن بشن که میتونن به شما اعتماد کنند.

ادامه مطلب...

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ