سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اگه هر وقت برای سایتتون یه پستی مینویسید، صدای جیرجیرکهای سایت خالی و تنهاتونو میشنوید، باید به فکر چاره باشید. میدونم چه حسی داره چون برای خودمم خیلی پیش اومده. خیلی از کارآفرینهایی با همین مسئله روبرو هستن. حتما انقدر هم که از این و اون شنیدیدید فقط با وبلاگ نویسی به کسب و کارشون رونق دادن، دیگه حالتون بهم میخوره. فکر خوبیه، ولی چه فایده ای داره آدم کلی مطلب بنویسه و هیچ کسی نخونتشون؟
اگه میخواهید مشکل واقعی سایتتونو پیدا کنید، ما تو این مقاله یه سری پیشنهادات براتون داریم. شاید با خوندن همینها مشکلتون حل شه و نیازی به تبلیغ تو سایتهای این و اون نباشه.

ادامه مطلب...

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

گرایش­های محبوب در طراحی سایت به‌ سرعت در حال تغییر است. مالکیت یک وب‌ سایت با طراحی منحصر بفرد در حضور سرعت‌ بالای این دگرگونی چالش بزرگی است که طراحان وب سایت با آن مواجه هستند. چرخه­ ی تولید روند کاری طراحی وب‌ سایت به این شکل است که افرادی خلاق با ایده­های بکر طراحی‌هایی خارق‌العاده خلق می­کنند. در این میان افرادی هستند که این ایده­های خلاقانه را تکرار کرده و بکار می­گیرند. افرادی متخصص تر از دسته­ ی دوم، به صورتی خلاقانه از این ایده­ های بکر الهام گرفته و طرحی منحصر بخود به یادگار می­گذارند و این چرخه تکرار می­شود. مثال­هایی ناموفق از به کارگیری گرایش­های محبوب در حرفه­های متفاوت به چشم می­خورد. تصویر زیر شاید نمونه­ای از یک قربانی تقلیدکورکورانه­ باشد. در واقع توجه به این نکته لازم است که هر روندکاری محبوبی لزوماً مناسب کار شما نیست.

ادامه مطلب...

نظر()

  

ارتباطات تصویری درصد زیادی از توجه را به خودشان می گیرند و باعث میشوند محتوای تولیدی شما اثر بخش و موثر واقع شود. شاید برای ارتباطات تصویری روش های گوناگونی مانند ساخت ویدئو،ساخت انیمیشن های گیف و تصویرپردازی هایی وجود داشته باشد، که همه این روش ها هم برای موتورهای جستجوگر گوگل ارزش فراوانی به همراه دارد ما همیشه در انتقال مفاهیم به مخاطب باید روشی را داشته باشیم که بسیار سریع و قابل فهم باشد.

وقتی شما مطلبی را بصورت جذاب طراحی میکنید همین باعث می شود مخاطب و کاربر آن را به اشتراک گذاشته و لینک آن بصورت ویروسی انتقال پیدا کند.از دیدگاه سئو، اینفوگرافیک هنوز هم یکی از موثرترین روش ها برای ساخت بک لینک است. با استفاده از اشتراک گذاری تصاویر اینفوگرافیک توسط مخاطبین خود در شبکه های اجتماعی و دیگر وب سایت ها می توانید برای وب سایت خود بک لینک بسازید.
مهم ترین دلیلی که مخاطبان خود را به اینفوگرافی ها علاقمند نشان میدهند این است که امروزه حجم اطلاعات و داده ها در اینترنت به شدت افزایش پیدا کرده و خوب طبعا هم کاربران مایل هستند که اطلاعات خود را بالا ببرند اما به دلیل حجم زیاد خیلی مشتاق خواندن متون طولانی نیستند و همین اثر منفی در محتوای تولید شده توسط شما را در بر خواهد داشت. پس تلاش کنید در وب سایت و یا وبلاگ خود و همچنین در هر شبکه ایی که مخاطبینی دارید و برای آن ها تولید محتوا را انجام میدهید اینفوگرافیک را فراموش نکنید.

مواردی که باید در تهیه اینفوگرافیک رعایت کنید:

  • طراحی منحصر به فرد
  • اطلاعات اضافی ممنوع (مختصر و مفید)
  • از عناصر تصویری شلوغ و نامنظم پرهیز کنید
  • کم ترین استفاده از متن های طولانی
  • استفاده از دگمه اشتراگ گذاری
  • تصاویر مرتبط با موضوع
  • رنگ های هم خوان و با یک سبک استفاده کنید

در نظر داشته باشید که اینفوگرافیک همان گزیده خوانی است، مانند اینکه شما کتابی قطور در دست دارید ولی واقعا فرصت خواندن آن را بصورت کامل ندارید،مایل هستید کتاب را در دست گرفته و آن را گزیده خوانی کنید.پس نکات کلیدی و مهم را که حق مطلب در آن صورت بگیرد و مرتبط با عناوین باشد یکی از مهم ترین خواص اینفوگرافی ها است.
در ادامه میخواهیم دلایلی اهمیت اینفوگرافیک ها را برای سئو بیان کنیم.

ابزار بازاریابی تاثیرگذار:

همان گونه که در مقاله بازاریابی ویروسی توضیح دادیم باید روش را داشته باشیم تا خود مخاطبان مطالب و محتوای مارا دست به دست بچرخانند و یکی از تاثیرگذارترین این ابزاردر بازاریابی آنلاین و بازاریابی محتوایی، تولید اینفوگرافیک ها هستند و گوگل هم این موضوع را به عنوان یکی از موضوعات داغ می داند که کاربران به اینفوگرافیک توجه بیشتری می کنند. بنابراین صاحبان کسب و کار آنلاین و بازاریابان می توانند از اینفوگرافیک به عنوان یک ابزار موثر برای رسیدن به تعداد بالای ترافیک وب سایت خود استفاده نمایند.

وب برندینگ:

یکی از آرمان های هر کسب و کاری ایجاد یک برند در ذهن مردم و مخاطبان است با انتشار تصویری اینفوگرافی ها میتوان نام تجاری و عکس و خدمات را در آن طراحی کرد واین کار یکی از روش های ایجاد برند در اینترنت است. به گفته کارشناسان بازاریابی اینترنتی و سئو، یک داده نمایی نه تنها می تواند باعث افزایش نام تجاری در بین کاربران شود بلکه ترافیک سایت را به طور قابل توجهی افزایش می دهد.

در پایان میخواهیم نتیجه بگیریم که به عناصر و تولید محتوای بصری اهیمیت ویژه ایی بدهید چرا که باعث میشود سایت شما ترافیک خوبی را به سمت خود هدایت کند و مردم به دنبال راحت ترین سطح دسترسی به اطلاعات و فهم آن هستند. به همین جهت با نمایش محتوا از طریق رسانه های تصویری مانند اینفوگرافیک می توانید مفاهیم مختلف را به شکل ساده تری به مخاطب منتقل کنید و اثرگذاری بهتری را برای او ایجاد نمایید.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

آموزش مقاله سئو در مورد سئو سایت و سرعت لود شدن آن و یا بالا اومدن سریع سایت. همانطور که میدانید نکته مهمی که در سئو سایت و بهینه سازی وجود دارد افزایش سرعت لود سایت هست.

خب باید بدونین که کاربران از سایت هایی که سرعت لود شون بالاست یا خیلی زمان میبرد تا سایت بالا بیاد خوششان نمی آید و همچنین گوگل عزیز هم از سایت هایی که سرعت لود بالا دارند و زمان زیادی کاربر را منتظر نگه میدارند خوشش نمی آید و نمره منفی میده به این قبیل از سایت ها. پس سرعت لود سایت برای سئو و بهینه سازی سایت تاثیر فوق العاده ای داره. هم چنین بر عکس میشه گفت که سئو سایت نیز به نوعی میتونه با روش هایی که انجام میشه روی سرعت لود سایت تاثیر گذار باشه.

ادامه مطلب...

نظر()

  

در این مقاله قصد داریم با معرفی یک بازی آنلاین سئو نگاه متفاوتی به بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و تاثیر عوامل مختلف برآن داشته باشیم.

ادامه مطلب...

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ