سفارش تبلیغ
صبا ویژن
1 2 >

یکی از عناصر مهم در طراحی سایت بهینه سازی فرم ها میباشد که این استراتژی میتواند کاربران را به مشتری تبدیل کند بهتر است شما از فرم های داینامیک برای طراحی سایت خود استفاده کنید .

 

برای اینکه  بتوانید کانال ارتباطی جذاب و خوبی را برای کاربران به نمایش بگذارید و بتوانید آنها را جذب کنید برای این روش دریافت ایمیل را به شما پیشنهاد میکنیم.

 فرم

ادامه مطلب...

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

نکاتی راجع به طراحی فروشگاه اینترنتی

 یکی از مهمترین دلایل برای طراحی سایت افزایش بازاریابی اینترنتی و افزایش فروش و همچنین جلب رضایت کاربران وب سایت می باشد با توجه به این موضوع طراحی سایت فروشگاهی که بتواند نیازهای شما را برطرف کند لازم است.لازم به ذکر است که طراحی یک فروشگاه اینترنتی بایستی جذاب تر و سازمان یافته تر از وب سایت های دیگر باشد زیرا در غیر این صورت کاربر از خرید کردن و همچنین بازدید از سایر بخش های سایت منصرف خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی

ادامه مطلب...

نظر()

  

 وردپرس یک یک نرم افزار تحت وب و سیستم مدیریت محتوا است که از سادگی بالایی برخوردار میباشد که میتوان ازآن در ساخت وبلاگ های ساده و زیبا و... استفاده کرد.(سیستم مدیریت محتوا به یه سیستمی گفته میشود که افراد درجهان وب تنها با محتوایی روبه رو هستند که بین افراد مختلف در حال رد وبدل است).

 

 

 

وردپرس

ادامه مطلب...

نظر()

  

   امروزه با توجه به رشد روز افزون علم و تکنولوژی سئو در حال پیشرفت و تکامل است که استفاده صحیح از این امکان مستلزم دانش و علم نیز میباشد.شرکت های بزرگ و موفقی چون فیس بوک و گوگل که بک استارتاپ موفق محسوب میشوند از بین میلیون ها استارتاپپ که میتوان گفت شاید هرگز اسم آنها به گوشمان نخورده است قد الم کرده اند برای اینکه بتوانید حضور پررنگ و موثری در فضای مجازی داشتهباشید به نکات زیر توجه کنید:

ادامه مطلب...

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

 

 

دامنه مناسب انتخاب کنید

نام دامین، آدرس اینترنتی وب سایت شما می باشد. تمامی وب سایت ها باید قبل از ورود به دنیای اینترنت و سایت، نام دامین داشته باشند. اگر شما برای ترویج و تبلیغ کسب و کار خود بودجه تبلیغاتی در نظر گرفته اید، راهی سود آور وجود دارد، آن هم این است که قبل از طراحی سایت، نام دامنه ای انتخاب کنید که نزدیک به نام کسب و کار شما است، تا کاربران به محض دیدن نام دامین شما، دریابند که کار شما چیست و چه خدماتی ارائه می دهید. اما اگر بودجه کافی ندارید سود آورترین راه این است که نام دامینی انتخاب کنید که یک کلمه کلیدی را شامل شود. در این صورت وقتی مردم عبارت و کلمه خاصی را جستجو می کنند احتمال این که سایت شما نیز جزو نتایج جستجو باشد، بیشتر خواهد بود. از نامی استفاده کنید که با زمینه و اهداف کاری شما متناسب باشد. ادامه مطلب...

نظر()

  


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ