سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت مراحل مختلفی داره: جمع آوری اطلاعات اولیه، طراحی، توسعه و تست کارایی. اولین اثری که سایت روی کاربر میذاره ناشی از کیفیت طراحی سایته. در واقع ظاهر سایت تعیین میکنه که آیا کاربر تحت تأثیر سایت قرار خواهد گرفت یا نه.
به همین دلیل مرحله طراحی یکی از مهمترین مراحل پروژه وب سایت محسوب میشه. 

ادامه مطلب...

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

آیا تا به حال واژه طراحی سایت مبتنی بر احساسات را شنیده اید و یا ایده داشتن سایتی مبنی بر احساسات و علایق مخاطبان خود را داشته اید؟

یکی از کارهای دشوار در طراحی سایت، توجه به زیبایی بصری سایت با توجه به نوع مخاطبان است. گاهی طراحان مجبور هستند از ایده‌ ها و رنگ‌ هایی که فکر می‌کردند برای طراحی سایت مورد نظرشان خوب است چشم پوشی کنند، تا طراحی وب سایت مناسب جذب مخاطبان هدف و مشتریان شرکت سفارش‌دهنده  باشد.

ادامه مطلب...

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

چرا بعضی سایت ها تو تبدیل مشتری به خریدار موفق تر عمل می کنند؟
فایده سایتی که ظاهرش جالبه اما مشتری رو جذب و راضی نمی کنه چیه؟ هیچی.
اینترنت داره روز به روز شلوغ تر میشه و سایت ها هم دیگه ماهیتشون تغییر کرده و مثل قبل فقط نقش پروفایل شرکت رو ایفا نمی کنن. در کنارش شرکت های طراحی و بازاریابی هم بوجود اومدن و به شرکت ها کمک می کنن که مخاطب هدف خودشونو پیدا کنن و مشتری و کاربرهای دائمی جمع کنن. شما هم میتونید مطالعات موردی برندهای مختلف رو پیدا کنید و ببینید فقط با یه رنگ عوض کردن، نرخ تبدیل سایت رو چطوری تا آسمونا بالا بردند!

ادامه مطلب...

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ