سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افراد زیادی هستند که موفقیت اینترنتی را صرفا داشتن رتبه مناسب در گوگل می­دانند و تصور می­کنند که اگر سایت آنها در گوگل رتبه خوبی کسب کند، موفقیت آنها حتمی است. در واقع کاربرانی که از طریق گوگل به سایت شما مراجعه می­کنند دقیقا به دنبال خرید (یا تحقیق برای خرید) محصول یا خدمات شما هستند و در مرحله توجه یا تصمیم گیری برای خرید قرار دارند، بنابراین

ادامه مطلب...

نظر()

  

ظهور شبکه های اجتماعی قطعا نحوه ارتباط ما با همدیگه و با برندها و صنایع محبوبمون تغییر داده. بین سالهای 1379 تا 1395 تعداد کاربرهای شبکه های اجتماعی جمعا به 1/17 میلیارد نفر رسید. طبق آماری که سایت statista ارائه داده، با توجه به این مقدار، تا سه سال دیگه تقریبا به 3 میلیارد خواهیم رسید. تک تک این اعداد نمایانگر یک نفره با نیازهای واقعی که احتمالا هم این شمایید که باید خدمات و محصولات مورد نیازشو ارائه بدید. 

ادامه مطلب...

نظر()

  

هدف گذاری برای پیشرفت در کلمات کلیدی

برای انتخاب استراتژی مناسب جهت پیشرفت در کلمات کلیدی مورد نظر خود و مرتبط با سایت، شما باید چندیدن نکته را در مد نظر قرار داده و قدم به قدم اهداف خود را مشخص کنید. برای سایت های تازه تاسیس و کوچک رقابت در برخی کلمات کلیدی بسیار دشوار است زیرا با رقبایی قدیمی و قدرتمند روبرو خواهند بود. ولی این امر نباید موجب نا امیدی شما یا روی آوردن به روش های سئو کلاه سیاه و فریب موتور جستجو شود. موفقیت در اهداف جدید به سه عامل زیر وابسته است:

ادامه مطلب...

نظر()

  


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ